Contactati-ne: 021 242.77.84

Despre noi

Echipa

Cum imi “construiesc” site-ul ideal?

Daca te hotarasti ca firma ta sa devina cunoascuta in mediul virtual, ai nevoie de o echipa de profesionisti cu multe cunoastinte si experienta in toate subetapele realizarii paginii web: programare, analiza, grafica, optimizare SEO, marketing, publicitate. Tocmai de aceea este de preferat ca proiectul dumneavoastra sa fie pe mana unei echipe de profesionisti, pt ca fiecare detine cunostinte specializate pe subdomeniile specificate mai sus. Imaginati-va ca siteul dvs este o casa; la construirea unei case, cineva stie sa zideasca, cineva stie sa monteze usile si ferestrele si tot asa. O pagina web presupune mai multe substraturi, fiecare dintre acestea fiind create si functionand separat.
Fiecare subetapa a crearii unui site necesita, separat, cate un om specializat. Intr-adevar, este foarte posibil sa intalniti si oameni care “profeseaza” in mai multe domenii, insa… este destul de riscant ca in nici unul dintre domenii sa nu fie un adevarat profesionist.

In concluzie, recomandat pt tine ar fi sa gasesti o echipa de specialisti, oameni cu experienta pt fiecare domeniu necesar in crearea si dezvoltarea unui site, capabili sa iti efectueze perfect fiecare etapa, astfel rezultand site-ul ideal.

La alegerea firmei/echipei care vrei sa se ocupe de pagina ta web, trebuie sa ai in vedere:
• Profesionalismul si experienta echipei respective. Vrei ca site-ul tau sa arate bine, dar sa si functioneze perfect? Trebuie sa tii cont de toate aspectele pe care le implica aceasta munca si, in concluzie trebuie sa ai in vedere in prima faza, EXPERIENTA SI PROFESIONALISMUL firmei pe care o alegi sa se ocupe de treaba asta.

• Comunicarea si colaborarea pe parcursul preoiectului cu echipa. Stim cu totii ca domeniul acesta nu este chiar pe intelesul tuturor, tocmai de aceea este foarte important ca membrii echipei contactate sa iti explice FOARTE PE INTELES ce presupune crearea site-ului tau, ce costuri implica, cum functioneaza etc., in asa fel, facilitand comunicarea si explicand pe intelesul tuturor toate chestiunile tehnice care tin de site. Este in interesul tau sa stii “cu ce se mananca” pagina web de care ai nevoie!

• Portofoliul si lucrarile realizate. Aces lucru conteaza, de asemenea, pentru ca iti ofera tie o imagine de ansamblu si “mai pe inteles” despre firma care te intereseaza si despre felul cum lucreaza. In functie de alte lucrari relizate, iti vei da seama de eficienta, profesionalismul, creativitatea si originalitatea echipei.

• Pretul pentru pagina web solicitata. Un alt aspect la care trebuie sa reflectati foarte bine este oferta de pret pe care v-o face webdesignerul pentru crearea paginii pentru dvs. Acest pret trebuie sa fie in conformitate cu informatiile pe care le oferiti echipei pentru inceput ( pt k trebuie sa aveti ceva informatii, idei despre ce vreti in siteul dvs, despre cum o sa arate etc. – echipa va avea nevoie de minimul de idei despre cum o sa arate pagina web pentru a va furniza oferta de pret ). O firma care va propune un pret fara sa stie volumul de lucru pentru care se angajeaza, nu preomite multe.

5 conditii pentru ca site-ul tau sa aiba succes:
• Stabilirea exacta a obiectivelor – aceasta este o conditie foarte importanta de care trebuie tinut cont pentru ca, astfel, webdesignerul ales de tine va sti precis ce are de facut si in ce directie trebuie sa se indrepte. Comunicarea clara si exacta a obiectivelor tale va creste probabilitatea de reusita si promovare a paginii web.

• Participarea ta la crearea paginii web, conteaza! Ajuta webdesignerul cu informatiile de care are nevoie pentru crearea siteului, cu texte despre afacerea ce urmeaza a fi promovata, texte pentru meniul “Despre noi” etc. . In fond, sunt informatii pe care nimeni nu le cunoaste mai bine decat tine! Sunt foarte multi clienti care merg pe premiza “Lasa, scrie si tu ceva acolo sa fie scris, noi nu am avut timp sa scriem…”, insa… nu e deloc ok.

• Ortografia textelor si calitatea imaginilor. Pentru ca prestigiul firmei tale sa nu fie deteriorat, ai grija la CE si CUM scrii, ortografia si acuratetea textelor contribuie la imaginea de ansamblu a siteului. Un alt aspect foarte important dar care tine in totalitate de webdesigner este cel al imaginilor si pozelor care apar in pagina web.

• Pentru siteurile in mai multe limbi. Stabileste si redacteaza de la inceput textele atat in limba romana cat si in alte limbi si preda-le webdesignerului! Asigura-te ca a inteles foarte bine CARE si UNDE trebuie sa apara. Webdesignerul NU ESTE OBLIGAT sa redacteze textele, cu atat mai putin pe cele in alte limbi (pe care este foarte posibil sa nu le cunoasca).

• “Colectia” de cuvinte-cheie. Cu cat mai multe, cu atat mai bine! Fa-ti notite in care sa scrii toate cuvintele-cheie care stii ca ar putea atrage atentia clientilor tai! Webdesignerul care se va ocupa de site-ul tau va avea cateva ideii, insa cele mai multe vor veni de la tine pentru ca TU iti cunosti cel mai bine afacerea si clientii.

Ultima postare

  • Moreno Development
    Moreno Development
    Desi noua pe piata din Romania, compania Moreno Development si-a inceput activitatea inca din anul 1997 pe teritoriul Spaniei, construind case individuale, duplexuri, case insiruite dar si blocuri, pentru ca,...
    Read more

Contact

Adresa: Bd. Lacul Tei, Nr. 102, Sector 2, Bucuresti
Telefon: 031 436.00.86 / 021 242.77.84

Aici ne gasiti